maandag 5 mei 2008

Mexicaan overvalt bank met ijslolly

Een man bewapend met een ijslolly in een plastic zak heeft in de Mexicaanse stad Aguascalientes een bank overvallen. De truc lukte en de caissière overhandigde de buit, welgeteld zo’n 200 euro in waarde. De bankrover was er tevreden mee en probeerde te vluchten in zijn rolstoel!! Het is eigenlijk te geinig om er al te moeilijk over te doen, maar ja, hij werd wel gearresteerd en als een echte bankrover afgevoerd. Zou de man het voor de kick hebben gedaan, denk ik dan. Was hij zijn saaie leven zat in die stoel en zocht hij wat opwinding? Hoe verzin je het anders om een bank te overvallen met een ijsje. Ik vind het echt een raar verhaaltje, wat bij mij meer vragen oproept dan beantwoordt. De buit stelde ook niet veel voor en om de ramp compleet te maken, zal zijn ijsje ook wel zijn gesmolten. Hoe het met de man afloopt weet ik niet. Misschien wordt er geschikt, laten we het hopen. De man geeft het geld terug en hij kan weer verder in zijn rolstoel. Op naar een nieuw ijsje en wie weet een nieuw avontuur. Maar een bank overvallen dat zal hij voortaan wel laten, vermoed ik.

Geen opmerkingen: