maandag 17 september 2007

Grasmaaien laat vrouwenhart sneller kloppen

Het schijnt dat een grasmaaiende man menig vrouwenhart sneller doet kloppen. Dit is een bericht van een maand geleden toen het nog volop zomer was. Misschien heeft dat er niets mee te maken, maar als de temperatuur stijgt gaat het hart meestal ook sneller kloppen. Mannen die het gras maaien maken dus indruk op de vrouwen volgens dit bericht. Ik kan daar inkomen, want anders zullen ze het waarschijnlijk zelf moeten doen en het is een vervelend klusje. Het is hard duwen tegen zo’n ronddraaiend mes, vooral als hij wat bot begint te worden. Daar staat tegenover dat de geur van vers gemaaid gras een hoge staat van gelukzaligheid kan veroorzaken. Ik heb al mijn gras betegeld en daarmee waarschijnlijk dan de bewondering van mijn vrouw verspeeld. Toch maakt zij steeds een heel gelukkige indruk als we samen op ons betegelde gazonnetje zitten. Het geeft weinig onderhoud en heel veel extra ruimte. Maar ja, daar moet dan wel iets anders tegenover staan, want mijn vrouw moet me wel kunnen bewonderen natuurlijk. Daarom verwen ik haar regelmatig met een lekker geurtje en ga ik bijna altijd mee winkelen. Ik draag dan de boodschappen in en uit de auto, maar laat haar weer alles opruimen. We hebben de taken een beetje verdeeld zo en we weten van elkaar wat we wel en niet graag doen. Sinds het grasmaaien ook elektrisch kan zal het met de bewondering wel wat minder zijn geworden. Er is weinig inspanning meer voor nodig en veel vrouwen vinden het nu zelf leuk om te doen. Dat kan dan weer problemen geven, want ik weet niet of de man maaiende vrouwen bewondert. Het zal er wel van afhangen hoe groot het grasveld is. In elk geval hoef ik me daar met mijn stenen gazon het hoofd niet meer over te breken.

Geen opmerkingen: