vrijdag 26 september 2008

Zakenman geeft Lamborghini weg

Een Britse zakenman hoopt met zijn Lamborghini als lokmiddel kopers te vinden voor zijn villa in Essex. Ja, ook de rijken kennen hun zorgen. Hoe verkoop ik mijn villa van 1,2 miljoen in een tijd dat de verkoop achteruitgaat? Het antwoord is: geef er een Lamborghini van 188.000 bij cadeau. Je kan ook zeggen dat de prijs voor dat bedrag naar beneden mag, maar kennelijk wil de man wel van zijn huis en zijn wagen af. Helaas voor hem zijn er nog geen mensen op afgekomen. De meeste mensen die zo’n huis kunnen kopen hebben al een leuk autootje en wellicht staat hen de gele kleur niet aan. In elk geval is het idee sympathiek en als ik het geld had zou ik zelfs wel even een stukje willen proefrijden en misschien ook het huis wel kopen. Voorlopig is dat nog niet aan de orde en kan ik er slechts van dromen dat dit soort huizen of auto’s binnen mijn bereik zou zijn. Maar het leven zit vol verrassingen, dus wie weet. Vooralsnog heb ik liever een PT Cruiser en dat mag ook zonder huis worden aangeboden.

Geen opmerkingen: