woensdag 29 oktober 2008

Mannen liever vrijgezel dan kaal

Mannen gaan liever door het leven zonder vriendin dan zonder haar. Dat lijkt me heel logisch, want je hebt natuurlijk liever haren op je hoofd dan je vriendin. Wat is de taal toch leuk, want zeg nou zelf, het klinkt toch grappig als je zegt van je vriendin dat je liever zonder haar bent dan zonder haar. Maar het onderzoek draait de zin juist om, dan zeg je tegen je vriendin: Ik ben liever met haar dan met jou. Dat moet je dan niet doen terwijl er nog een andere vrouw in de buurt is, want dat geeft weer nieuwe moeilijkheden. Toch is het wel heel raar dat mannen die niet kaal zijn zich helemaal bolletjeglad scheren om er maar gelikt uit te zien, terwijl mannen die wel kaal zijn er hun vriendin voor over hebben om weer met haar te zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Laten we het maar hierop houden dat sommige mannen hun haar zat zijn en anderen hun vriendin. Kaal zijn als man lijkt mij niet zo bezwaarlijk, alleen een beetje koud in de winter. Maar ik heb dan ook een aardige haardos en kaalheid zit er in onze familie niet in. Misschien ben ik een uitzondering, maar wat mij betreft ben ik liever mijn haren kwijt dan mijn geliefde.

Geen opmerkingen: